🚚 Darmowa dostawa od 299 zł! (paczki do 10 kg)! 🚚 Zamów paczkę od wtorku do piątku do godz. 10:00, a my wyślemy ją jeszcze tego samego dnia!

Szybki kontakt

Stacjonarny Sklep Jeździecki 

Michała Korpala 4

30-389 Kraków

Kontakt telefoniczny 

Formularz kontaktowy

Formularz

Program Lojalnościowy

 

 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
ZBIERAJ PUNKTY - ODBIERAJ NAGRODY!

 

Regulamin Programu Lojalnościowego w sklepie internetowym Horse-Trade

1. Wprowadzenie

Dokument określa funkcjonowanie Programu Lojalnościowego, a także sposób zbierania punktów i ich wymiany na konkretne produkty.

Sklep Internetowy www.horse-trade.pl prowadzony przez Michała i Mateusza Nowickich prowadzących działalność gospodarczą pod firmą Horse-Trade s.c. wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności: ul. Michała Korpala 4; 30-389 Kraków, NIP 6751464648, REGON 120105967, prowadzi Program Lojalnościowy. W związkuz prowadzeniem tegoż Programu został przyjęty „Regulamin Programu Lojalnościowego”w następującym brzmieniu:

 2. Postanowienia ogólne

2.1. Za pośrednictwem strony www.horse-trade.pl  Uczestnik może dokonać wymiany punktów na produkty objęte Programem Lojalnościowym.

2.2. Punkty naliczane są od zamówień na kwotę minimum  50,00 zł, nie licząc kosztów wysyłki.  

2.3. Dodatkowym sposobem zbierania punktów jest wystawianie opinii do produktów ZAKUPIONYCH na www.horse-trade.pl. Po napisaniu opinii i zaakceptowaniu jej przez obsługę sklepu Uczestnik otrzymuje 5pkt. W przypadku dodania opinii za produkt nie zakupiony w naszym sklepie - obsługa ma prawo usunąć przyznane punkty z konta Uczestnika Programu.

2.4. Punkty zebrane w Programie można wymienić na produkty objęte Programem Lojalnościowym, dostępne na stronie internetowej Sklepu Internetowego Horse-Trade www.horse-trade.pl w zakładce "Twoje zamówienia" (Panel Klienta).

2.5. Miejscem zawarcia umowy jest miasto Kraków.

3. Zamawianie i dostawa produktów

3.1. Aby dokonać wymiany punktów na produkt należy być zarejestrowanym Klientem sklepu Horse-Trade, sprawdzić ilość posiadanych punktów oraz z listy dostępnych produktów wybrać dla siebie właściwy. Wszystko jest dostępne w zakładce „Twoje zamówienia” (Panel Klienta).
3.2. Dostawca www.horse-trade.pl  zapewnia dostarczenie produktów. Termin dostawy liczony jest od dnia przyjęcia zamówienia, uznania punktów i email’owego bądź telefonicznego poinformowania dostawcy o chęci wymiany. Termin wynosi 30 (trzydzieści) dni.

3.3. Wysyłka produktu w ramach Programu Lojalnościowego odbywa się łącznie ze złożonym wcześniej zamówieniem. Jeżeli Uczestnik życzy sobie wysyłki jedynie produktu w ramach Programu ponosi koszty jego wysyłki. Koszty dostawy są zgodne z cennikiem umieszczonym na stronie www.horse-trade.pl, w zakładce „Wysyłka”. Istnieje także możliwość odbioru osobistego, po uprzednim zgłoszeniu i otrzymaniu potwierdzenia o tym, że produkt został przygotowany do odbioru.

3.4. Produkty wysyłamy zgodnie z adresem doręczenia podanym przy każdym zamówieniu.

3.5. Jeśli artykuł nie jest dostępny, zamawiający zostanie niezwłocznie o tym fakcie powiadomiony.

 

4. Program Lojalnościowy

4.1. W ramach Programu Lojalnościowego za zakupy produktów na www.horse-trade.pl zostaną przyznane punkty w momencie zmiany statusu zamówienia na "Zamówienie odebrane", tj. w chwili odebrania zamówienia. Za każde wydane 50 zł Uczestnik otrzymuje 15 pkt, które może wymienić na nagrody przeliczając wg wartości 10 pkt = 1 zł wartości nagrody.

 

5. Uczestnicy

5.1. Uczestnikiem Programu może być każdy klient, który zarejestrował się, zapisał do newsletter’a i dokonał zakupu dowolnych produktów w kwocie powyżej 50 zł.

5.2. Informacje dotyczące Programu są dostępne w Zakładce „Program Lojalnościowy” na stronie www.horse-trade.pl. O wszystkich innych informacjach dotyczących Programu poinformujemy Państwa za pomocą komunikatów na stronie www.horse-trade.pl lub przesyłane w formie elektronicznej (w tym: pocztą e-mail) lub na numer telefonu, który wskazali Państwo w formularzu rejestracyjnym.

 

6. Przyznawanie Punktów

6.1. W związku z dokonywaniem czynności, o których mowa w pkt 2.2, zostaną Państwu przyznane punkt. Informacja o liczbie przyznawanych punktów jest dostępna na stronie internetowej www.horse-trade.pl w zakładce „Twoje zamówienia” (Panel Klienta)

6.2. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze. Punkty nie są pieniądzem elektronicznym.

6.3. Aby uzyskać punkty powinni Państwo zarejestrować się i dokonać zakupu produktu objętego programem  lojalnościowym.

6.4. Jeżeli nie dojdzie do nabycia towarów lub usług, za które zostały Państwu przyznane punkty, np. gdy odstąpią Państwo od umowy, wypowiedzą ją, lub uchylą się od skutków prawnych oświadczenia woli, zarządzający Programem  zastrzega sobie prawo do cofnięcia przyznanych Państwu punktów. To samo dotyczy przypadków nadużyć lub błędnego zaksięgowania transakcji.

6.5. Przyznane Państwu punkty są zapisywane w zakładce „Moje zamówienia” (Panel Klienta) na elektronicznym koncie suma punktów.

 

7. Wymiana punktów na produkty objęte Programem Lojalnościowym

7.1. Przyznane punkty mogą Państwo wymienić na produkty objęte Programem Lojalnościowym.

7.2. Punkty wymieniane są zgodnie z kolejnością ich uzyskania w Programie, tzn. punkty uzyskane przez Państwa wcześniej wymieniane są w pierwszej kolejności.

7.3. Punkty będą dostępne celem wymiany na produkty objęte Programem po zmianie statusu zamówienia na „przyjęte do realizacji”, czyli w trakcie realizacji zamówienia.

7.4. Przed wydaniem produktów objętych Programem, zarządzający Programem mogą powtórnie sprawdzić ilość Państwa punktów. Wydanie produktów jest możliwe tylko w przypadku, gdy dostępna jest wystarczająca liczba punktów.

 

 8. Wygaśnięcie Punktów

8.1. Jeśli nie postanowiono inaczej punkty wygasają po upływie, dwudziestu czterech miesięcy od ich przyznania, gdy nie zostały w tym czasie wymienione na produkty zgodnie z zasadami Programu.  

 

9. Ustanie uczestnictwa w Programie

9.1. Z ważnych powodów www.horse-trade.pl może zawiesić lub wypowiedzieć Państwu uczestnictwo w Programie . Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim uznaje się: udostępnienie konta osobie nieupoważnionej, nadużycie lub inne naruszenia Regulaminu.

9.2. Zakończenie uczestnictwa w Programie prowadzi do utraty zebranych punktów.

9.3. Niniejszy Regulamin może ulec zmianom, jeżeli jest to uzasadnione potrzebą zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu.

 

10. Przetwarzanie Danych Osobowych

10.1. Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, iż:


10.2. administratorem Państwa danych osobowych (ADO) jest Horse-Trade s.c., ul. Michała Korpala 4, 30-389 Kraków, NIP: 6751464648 REGON: 122430909;

10.3 Państwa dane osobowe zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a i b RODO przetwarzane będą do celów związanych z Państwa udziałem w programie lojalnościowym  i informowania o aktualnej ofercie, promocjach i naliczonych punktach w sklepie horse–trade.pl


10.4 posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, żądania zaprzestania lub ograniczenia ich przetwarzania oraz żądanie ich usunięcia;


10.5 Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu udziału w programie lojalnościowym;


10.6 podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do wzięcia udziału w programie lojalnościowym.


10.7 w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych, skarg i wniosków prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego, bądź nr tel +48-12-423-00-96.


10.8 w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza prawo mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Oświadczam, że zostałem/am poinformowana o celu i zasadach przetwarzania danych osobowych przez ADO i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wydania Karty Klienta i korzystania z promocji i udzielonych rabatów.

10.9. Szczegółowe zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych przez sklep internetowy i ADO znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.horse-trade.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
[WIDGET-WZ]
Sklep internetowy Shoper Premium